کار اینترنتی در منزل یا کسب و کار انلاین روشی از کسب و کار است که شما خیلی راحت میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید . به کسب و کار هایی که در بستر وب باشد را کسب و کار انلاین یا همان کسب و کار اینترنتی گویند . شما خیلی راحت میتوانید یک کسب و کار در منزل اینترنتی و انلاین برای خود راه اندازی کنید .

کسب درآمد 290هزار تومن در 70 دقیقه


کسب درآمد 290هزار تومن در 70 دقیقه

کسب درآمد 290/000تومن

در 70 دقیقه

توجه: دوستانی میان پیام میدن این سیستم شما چیه؟؟ شما اگه صفر تا صد توضیحات رو کاملبخونید ، اون موقع متوجه میشید ما گفتیم این روش چیه؟! پس حتما تا آخر توضیحات رو بخونید.( با این سیستم یاد میگیری چطوری از صفر با همین موبایلت روزی ۳۰ الی 290 هزار تومن و بالاتر درآمد داشته باشی) تمام شرایط رو برات تو توضیحات بهتون گفتیم، یکی از دلایل پر فروش بودن این محصول در فورکیا این میباشد، که واقعی میباشد.نام گذاری پکیج رآ توی توضیحات پایین کامل توضیح دادیم، که چطور بتونید به درآمد گفته شده برسید)

آپدیت بهار۹۸

نکته: دوستان عزیز یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران میپرسند اینه که آیا پکیج شما همون پکیجی هستش که تو اینترنت زده (کسب درآمد 300 هزار در 30 دقیقه ) ؟!

نخیر ، اون (پکیج کسب درآمد ۳۰۰،۰۰۰ در ۳۰ دقیقه ) به شما کلا یک چیز دیگه رو آموزش میده که هیچ ربطی به آموزش ما نداره و کلا 180 درجه با آموزشات و پکیج ما فرق میکنه .

پس پکیج ما (کسب درآمد290 تومان در 70 دقیقه) ربطی به باینری آپشن و اددممبر و بورس ، سهام ، تبلیغ دیدن وکلیکی، بیت کوین ، و دلار و....نداره و روشی 100% متفاوته و کاملا حلال است. پس اشتباها پکیج ما رو با پکیج دیگران اشتباه نگیرید.

ادامه توضیحات پکیج ما↓

فقط کافیست 5دقیقه متن زیر را بخوانید تا با

ارزش میلیونی این پکیج آشناشوید.

اولین پکیج 100% تضمینی اشتغالزایی در ایران

با این پکیج استثنایی که میلیونی ارزش دارد، شما میتوانید به صورت کاملا تضمینی از شر بیکاری خلاص شوید. و ما به شما قول میدهیم که بتوانید از همین امروز کارتان را شروع کنید،و به درآمد باورنکردنی دست پیدا کنید.

توجه: لطفا تمام توضیحات سایت رو با دقت تا آخر بخوانید تا با اطلاعات دقیق پکیج اثبات شده بیشتر آشنا بشید و دچار سوتفاهم نشید، چون ما جز به جز پکیج رو توضیح دادیم به همین دلیل جزو پرفروشترین های فورکیا میباشد.

 همانطور که گفتیم این پکیج با ارزش، میلیونی ارزش دارد،چرا؟؟؟؟

چون اصلا نیازی به سرمایه نیست.

چون اصلا نیازی به مهارت خاصی نیست.

چون اصلا احتیاجی به وسایل دیگر نیست.

چون اصلا احتیاج به ساخت سایت نیست.

چون اصلا نیازی به ، دانش قبلی نیست.

چون اصلا در این روش کسب درآمد ریسک وجود ندارد.

چون این روش اصلا به بازار بورس و سهام ربطی ندارد.

چون این روش بسیار آسان است و حتی یک بچه 10 ساله هم میتواند با این روش حداقل درآمد یکی دو میلیون و بیشتر داشته باشد.

چون این روش اصلا نیازی به کامپیوتر ندارد.

چون این روش اصلا به یادگیری و مهارت بدست آوردن یک ماهه ندارد.

چون میشود با این روش از همان روز اول درآمد داشت.

چون این روش ، روشی تضمین شده و بدون ریسک و با درآمد بسیار خوب است.

چون این روش کسب درآمد هرمی نیست.

چون این روش کسب درآمد اصلا نیاز به جمع آوری زیرمجموعه نیست.

چون این روش اصلا ربطی به بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی عضوگیری و...ندارد!!

چون این روش اصلا ربطی به کسب درآمد با بیت کویین ندارد ؟!

چون در این روش اصلا قرار نیست شما سایت سازی و کدنویسی کنید!

چون این روش درآمدزایی روش کاملا جدید (۲۰۱۹)هست؟

چون هر کسی که این پکیج آموزشی را تهیه کند، میتواند تمام خانواده خود را صاحب شغل کند.

چون این روش کسب درآمد اصلا ربطی به زیر مجموعه گیری ندارد.

چون این روش اصلا نیاز به آگهی دیدن و بازدید زدن و....ندارد.

این روش درآمد زایی فقط احتیاج به اینترنت و یک گوشی دارد.

پس اگر میخواهید با این روش کسب درآمد آشنا شوید ، لطفا مطالب زیر را بخوانید.

اگر دنبال روشی استثنایی هستید که بتوانید در کمترین زمان ممکن به درآمد بالایی دست پیدا کنید ، ما به شما این پکیج رو پیشنهاد میکنیم.↓↓↓

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز، به شما تبریک میگم به خاطر اینکه دارید متن و توضیحات یک پکیجی رو میخونید که قراره با این پکیج ماهانه حداقل بالای یکی دو میلیون درآمد کسب کنید، البته ما حداقل رو حساب کردیم تا افرادی که باورشون نمیشه، بدونند که کسب درآمد در اینترنت حد و مرز نداره ، شما میدونید سایت دیجیکالا چند سال قبل که از کارشون گزارش تهیه کرده بودند ، چی گفتند: اونا گفته بودندکه ما روزانه بالای یک میلیارد تومان درآمد داریم.

آیا میشود ماهم به درآمد میلیونی برسیم ،

البته ما نمیگیم که شما میلیاردر میشید و مثل دیجیکالا به درآمد های میلیاردی میرسید،

ولی ما به شما قول میدیم که با این پکیج ما ماهانه به درآمد 2/000/000الی 9/000/000تومان درآمد داشته باشید.( البته کاملا به سعی و تلاش شما بستگی دارد، چون بعضی از افراد میان پکیجو میخرن و هیچ کاری انجام نمیدن بعد منتظر میمونند پول از آسمون براشون بیاد) پس کسی که طبق تمام آموزشات ما عمل کنه قطعا موفق میشه)

 دوستان عزیز این پکیج ما با بقیه پکیج کاملا فرق داره

چرا؟!

اولا اینکه تمام آموزشهای ما با ویدیو و ویس هست، یعنی توی آموزش ما توی این پکیج شما اصلا متن نمبینید، البته اول پکیج یک سری توضیحات متن داده شده،ولی مطلب اصلی آموزش تماما با ویدیو و ویس یا(فایل صوتی) آموزش داده شده است.

پس بر خلاف سایر پکیج های دیگه که فقط یک فایل pdf به شما میدن یا یک فایل word به شما میدن ، پکیج ما 100% فرق داره ، چون اصلا شما قرار نیست فایل متنی رو بخونید بلکه به آموزشهای صوتی داده شده ما فقط گوش میدید و بر اساس فایل های آموزشی ویدیویی کار خودتون رو شروع میکنید.و اگه تمام آموزشات ما رو انجام دادید 100% موفق میشید. چرا که این شغل 1% هم احتمال شکست ندارد. چون ما به پکیجمون اعتقاد و اطمینان داریم و هرکس با جدیت این شغل جدید را آغاز کند مثل ما به درآمد خیلی خوبی میرسد.

ما عقیده داریم اکثر پکیج هایی که در اینترنت وجود دارند فقط یک فایل پی دی اف را به مشتری میدهند و نوشتند که برید فایل رو بخونید و یاد بگیرید .

یعنی اصلا به مشتری مداری اعتنایی ندارند، و اصلا خیلی از این پکیج ها پاسخگو نیستند.و اصلا مشتری رو راهنمایی نمیکنند. و چون پول پکیج خودشون رو گرفتند و پکیجشون فروش رفته دیگه مشتری رو بیخیال میشن و دیگه کاری ندارند که مشتری از این پکیج تونسته استفاده بکنه یا نه ؟!

و مشتری بنده خدا با یک فایل pdf که معلوم نیست چی نوشته توی دستش مونده و پولش هم حدر رفته ، چون اصلا تا حالا چه کسی تونسته با یک فایل pdf به درآمد برسه،

من اعتقاد دارم تمام آموزشها باید با فیلم و صوت آموزش داده بشوند،تا مشتری به صورت عملی توی فیلم ببینه که نحوه کار چطور هست.

ما توی پکیج خودمون اومدیم تمامی آموزشها و صفر تا صد رو فقط با فایل صوتی و ویس و فایل ویدیویی بهتون آموزش دادیم.

تا همه افراد با هر سنی بتوانند از این پکیج ما استفاده کنند.

از آنجایی که خیلی از افراد حوصله خواندن متن ها و آموزشهای طولانی رو ندارند ، ما تمام آموزشها رو به صورت فایل صوتی و ویدیو تهیه کردیم. تا دیگه هیچ فردی نباشه که ، بگه من نتونستم از این پکیج استفاده کنم.

خلاصه امکانات خارق العاده این پکیج

آموزش کسب درآمد در پکیج ما تضمینی و 100% هست،چون حتی یه بچه 10 ساله میتونه این کار رو انجام بده و به درآمد میلیونی حداقل یک و دو میلیون در ماه برسه.

شما فقط ۲۹ تومن با میلیونر شدن فاصله دارید ↓

※گارانتی مادام العمر ( با این شغل شما تا آخر عمرتان میتوانید درآمدزایی کنید و مربوط به بازه زمانی خاصی نیست، )

※جایزه و هدیه با ارزش بیس میلیونی ( ربات شخصی نظرسنجی +ایده پولساز) که هرکسی با این هدیه میتواند چندبرابر را درآمدزایی کند.

※پشتیبانی آنلاین + رضایت مشتری

※پر فروشترین سیستم درآمدزایی فورکیا

※دلیل اصلی پر فروش بودن این پکیج این میباشد که شما قرار است چند برابر هزینه خرید این پکیج را درآمد کنید.

توجه:

دوستانی که پکیج را دانلود میکنند فایل به صورت زیپ شده هست . کافیست برنامه zarchiver رو از گوگل دانلود کنید برای اندروید و ios و روی گوشیتون نصب کنید تا فایل برای شما باز بشه. و وارد کانال آموزشی ما بشید. صفر تا صد آموزشات با ویس و ویدیو میباشد.

پس دیگه کسی نیاد بگه چرا فایل باز نمیشه کو فیلم آموزشی که گفتید ...

شما کافیست برنامه بازکردن فایل زیپ رو (zarchiver) رو از گوگل دانلود و نصب کنید و خیلی راحت یا یک کلیک فایل دانلودی رو باز کنید. اگر هم سوالی داشتید میتونید با پشتیبانی تلگرام ما ارتباط برقرار کنید تا ما لینک دوره آموزشی رو بفرستیم خدمتتون .

ماهمچنان آماده خدمت رسانی به تمام دانشجویان و تمام افراد جویای کار هستیم تا بتوانیم آمار بیکاری را در جامعه کاهش دهیم.

فرصت صد در صد شغلی و رسیدن به درآمد میلیونی و خلاص شدن از شر بیکاری و فقر و بی پولی و.....فقط و فقط با ۲۹ تومن


مبلغ واقعی 199,400 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 99,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1948

دیدگاه های کاربران (0)

غیر ممکن وجود نداره اگه منم تونستم تو هم می تونی دوست عزیز ، خودتو امتحان کن

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما